dissabte, 31 de desembre del 2011

Tancament del Bloc

Fins aquí les meves publicacions en aquest bloc.

Penso que aquests primers mesos a la Universitat han sigut molt intensos però molt profitosos. Sota el meu punt de vista crec que utilitzar el recurs del blog en aquestes matèries ha sigut un gran encert ja que ara em veig amb tota la feina feta abans d’estudiar, amb totes les reflexions i ampliacions guardades, i a més a més  per sempre, si ho vull.

Em fa molta pena haver de deixar el bloc ja que ha sigut una eina molt present en el meu dia a dia que ha requerit molt treball, però crec que em serà una mica difícil continuar amb ell, però no descarto que en un futur el continuí o en faci un altre.

En aquests quatre mesos he après moltes coses. Fent referència a les classes de GTIC crec que n’he après un munt ja que jo personalment no hi estava molt capficada en les noves tecnologies i a més el coneixement d’alguns programes, com per exemple el Google Docs, m'ha semblat fascinant ja que no m’imagino com he pogut fer treballs en grup sense ells. Per tant, trobo que és una assignatura molt útil per la professió de mestre. Pel que fa referència a la matèria de COED crec que he entès molt bé que tan important és les coses que diem com  de quina manera ho fem, a més a més sota la meva opinió és una matèria molt útil perquè no es centra en coses banals sinó amb consells més pràctics i reflexions sobre d’altres exposicions i maneres de fer i a partir d’aquí tu vas reflexionant i adquirint coneixements i tècniques, que a més a més pots posar en pràctica en les exposicions.

Espero que us hagin servit d’ajuda les meves intervencions, ampliacions i reflexions per complementar la vostre feina.

Moltes gràcies a tots.
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada